joi, 31 iulie 2008

VICII


Ma gandeam azi la vicii ... nu stiu de ce asa aiurea dar ma gandeam ... si mai ales la ce vicii am eu. Cineva la un momentdat zicea ca viciile se schimba dar intotdeauna numarul lor ramane constant.
Sincer nu ma deranjeaza asta catusi de putin ... dar e asa interesant ca idee. De ce am zis ca nu ma intereseaza ? pentru ca in opinia mea viciile sunt cele care condimenteaza cate putin viata - fie ca iti place sa fumezi, sa bei sau sa faci sex ... sau mai stiu eu ce se poate considera viciu.
E o melodie cu un super mesaj ( Baz Luhrmann - Everybody's Free)care la un momentdat zice ceva de genu " In fiecare zi sa faci ceva ce te sperie " - doar asa vei simti ca traiesti viata cu adevarat. Cam asta e si cu fumatul ... stii ca odata si odata o sa te omoare ... asa ca traiesti periculos in fiecare zi.De fapt ideea la care doresc eu sa ajung e ceva de genu : pentru a simti ca traiesti nu trebuie sa faci totul bine ... perfect. O viata fara deceptii .. vicii .. rasturnari spectaculoase de situatie sau relatii complicate ( a nu se intelege complexe ) nu este o viata pe care o simti ca o traiesti ... Evident ca si excesul de astfel de experiente de aduce in pragul in care omori pe cineva lovindu-l cu bestialitate.
In ultimul timp am avut din ce in ce mai multe discutii despre viata cu diferite persoane ... si fiecare are o viziune propie ... eu personal daca nu ma arunc cu capul in fata si ma lovesc de un pom oarecare ... si apoi ma ridic si ma lovesc iar de acelasi pom ... nu as simti ca traiesc .. Evident e o existenta dureroasa ... dar what the hell ... cand o sa ma uit inapoi o sa ma amuz :)))

Un comentariu:

Bygu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.